{"id":5956,"date":"2025-01-24T21:19:27","date_gmt":"2025-01-24T20:19:27","guid":{"rendered":"https:\/\/bon.uksw.edu.pl\/?p=5956"},"modified":"2025-01-24T21:19:28","modified_gmt":"2025-01-24T20:19:28","slug":"dodatkowe-dyzury-psychologa-i-asystenta-dydaktycznego-w-trakcie-sesji-egzaminacyjnej","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/bon.uksw.edu.pl\/2025\/01\/24\/dodatkowe-dyzury-psychologa-i-asystenta-dydaktycznego-w-trakcie-sesji-egzaminacyjnej\/","title":{"rendered":"Dodatkowe dy\u017cury psychologa i asystenta dydaktycznego\u00a0w trakcie sesji egzaminacyjnej\u00a0"},"content":{"rendered":"\n
<\/p>\n\n\n\n
Z inicjatywy Prorektor ds. Studenckich i Kszta\u0142cenia, dr hab. Anny\u00a0Fidelus, prof. ucz. oraz Uczelnianego Koordynatora ds. Dost\u0119pno\u015bci Micha\u0142a Sta\u0144czuka na Uniwersytecie Kardyna\u0142a Stefana Wyszy\u0144skiego w Warszawie uruchomione zosta\u0142y dodatkowe dy\u017cury psychologiczne oraz dy\u017cury asystenta dydaktycznego. Inicjatywa ta ma na celu wsparcie student\u00f3w w okresie przed i w trakcie sesji egzaminacyjnej, zar\u00f3wno w zakresie radzenia sobie ze stresem, jak i organizacji\u00a0nauki. Zale\u017cy\u00a0nam na tym, aby ka\u017cdy student UKSW mia\u0142 dost\u0119p do profesjonalnego wsparcia, szczeg\u00f3lnie w momentach wymagaj\u0105cych du\u017cego wysi\u0142ku, takich jak sesja egzaminacyjna. Ta inicjatywa jest wyrazem naszej troski o dobrostan naszych student\u00f3w\u00a0<\/p>\n\n\n\n
Harmonogram dy\u017cur\u00f3w psychologicznych: <\/p>\n\n\n\n
25 stycznia (sobota)<\/strong>, godz. 14:00\u201318:00<\/strong>, kampus W\u00f3ycickiego, pok. 016, bud. 23, parter. <\/p>\n\n\n\n 1 lutego (sobota)<\/strong>, godz.\u00a010:30\u201317:30<\/strong>, kampus\u00a0Dewajtis, pok. 501, budynek\u00a0\u0142\u0105cznika nad Rektoratem (II pi\u0119tro, dost\u0119pna winda).\u00a0<\/p>\n\n\n\n 4 lutego 2025<\/strong>, godz. 9:30\u201311:00<\/strong>, kampus W\u00f3ycickiego , pok. 018, bud. 23. <\/p>\n\n\n\n 5 lutego 2025<\/strong>, godz.\u00a09:30\u201311:00<\/strong>, kampus\u00a0W\u00f3ycickiego ,\u00a0pok. 018, bud. 23.\u00a0\u00a0<\/p>\n\n\n\n 6 lutego 2025<\/strong>, godz.\u00a09:30\u201311:00<\/strong>, kampus\u00a0W\u00f3ycickiego ,\u00a0pok. 018, bud. 23.\u00a0<\/p>\n\n\n\n Harmonogram dy\u017cur\u00f3w asystenta dydaktycznego: <\/p>\n\n\n\n 31 stycznia (pi\u0105tek)<\/strong>, godz. 11:30\u201316:30<\/strong>, kampus Dewajtis, pok. 501, budynek \u0142\u0105cznika (II pi\u0119tro, dost\u0119pna winda) <\/p>\n\n\n\n 3 lutego (wtorek)<\/strong>, godz. 14:00\u201318:00<\/strong>, kampus W\u00f3ycickiego, pok. 018, bud. 23. <\/p>\n\n\n\n 14 lutego (pi\u0105tek)<\/strong>, godz.\u00a013:00\u201318:00<\/strong>, kampus\u00a0W\u00f3ycickiego. pok. 018, bud. 23.\u00a0<\/p>\n\n\n\n <\/p>\n\n\n\n Rejestracja: <\/p>\n\n\n\n Aby skorzysta\u0107 z dy\u017cur\u00f3w, nale\u017cy dokona\u0107 wcze\u015bniejszej rejestracji, kontaktuj\u0105c si\u0119 bezpo\u015brednio z wybranym specjalist\u0105: <\/p>\n\n\n\n\n
\n
\n