Przejdź do treści

Zapraszamy do udziału w Konferencji socjologów, pracowników socjalnych, psychologów, pedagogów oraz wszystkich innych naukowców zainteresowanych problematyką niepełnosprawności. Państwa wiedza i doświadczenie są niezwykle cenne dla naszego spotkania.

dr hab. Anna Fidelus

Pedagog, Prorektor do spraw studenckich i kształcenia Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie w kadencji 2016–2020 oraz 2020-2024. Pracowała jako nauczyciel, pedagog szkolny i dyrektor szkoły podstawowej. Pełniła też m.in. funkcję prodziekana, kierownika Katedry Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji. Wiceprezes Zarządu Głównego Stowarzyszenia Penitencjarnego „Patronat”, członek Komitetu Ministra Edukacji Narodowej “Na Rzecz Dobrej Szkoły”, członek Zespołu Projektu Ministerialnego “Zapobieganie Niedostosowaniu Społecznemu Dzieci i Młodzieży”, przewodnicząca Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Poświętnem. Kierownik projektu ,,UKSW bez barier – Uczelnia dla każdego”

dr hab. Jolanta Łodzińska

Prof. uczelni, pracownik naukowo-dydaktyczny Instytutu Nauk Socjologicznych na Wydziale Społeczno-Ekonomicznym Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Absolwentka Wydziału Teologicznego UKSW. Praca doktorska obroniona na Wydziale Nauk Historycznych i Społecznych (2008). Ponadto ukończone Studia Podyplomowe „Bezpieczeństwo i Higiena Pracy”. W latach 2012-2019 adiunkt na Wydziale Nauk Historycznych i Społecznych. W latach 2013-2015 pełnomocnik Dziekana do spraw promocji Instytutu Socjologii WNHiS oraz pełnomocnik Dziekana do spraw praktyk studenckich na kierunku praca socjalna. W latach 2014-2019 kierownik Zakładu Pomocy i Profilaktyki Społecznej w Katedrze Teorii i Metod Pracy Socjalnej w Instytucie Socjologii. Ponadto wicedyrektor Instytutu Nauk Socjologicznych na Wydziale Społeczno-Ekonomicznym (2019-2020). Od 2019 r. Kierownik Katedry Socjologii Zdrowia i Pracy Socjalnej. Senator UKSW na kadencję 2020-2024. Członek Uniwersyteckiej Komisji Wyborczej (2020-2024). Od 2020 r. Przewodnicząca Wydziałowej Komisji ds. aktualizacji misji i strategii oraz spraw regulaminowych, a także Wydziałowej Komisji ds. etyki nauki i zawodu. Członek Wydziałowej Rady Biznesu. Od 2020 r. prodziekan ds. studenckich i administracji.

dr hab. Radosław Mędrzycki

Pracownik Katedry Prawa Administracyjnego i Samorządu Terytorialnego WPiA UKSW. Współautor komentarza do ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, opracowań na temat dostępności, w tym monografii pt. Dostępność informacyjno-komunikacyjna w świetle przepisów prawa administracyjnego. Interesuje się również ekonomią społeczną, aksjologią prawa administracyjnego, w tym zasadą solidarności społecznej.

dr hab. Jan Niewęgłowski, prof. UKSW

Absolwent Universitá Pontificia Salesiana, prof. nadzwyczajny w Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.

dr hab. Dariusz Pater

Dr nauk teologicznych, profesor uczelni, bioetyk, psycholog, psychoonkolog. Od 2011 roku inicjator i organizator corocznych ogólnopolskich konferencji bioetycznych: „Ból i cierpienie – ognisko światła i ciemności”.

dr hab. Małgorzata Sidor-Rządkowska

Absolwentka Wydziału Filozofii  Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja etyka), doktor nauk humanistycznych (dziedzina: polityka społeczna) UW, habilitację uzyskała w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości. Jest profesorem na Wydziale Zarządzania Politechniki Warszawskiej, wykładowcą Krajowej Szkoły Administracji Publicznej, prowadzi także zajęcia gościnne m.in. w Szkole Głównej Handlowej, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytecie SWPS. Pełni funkcję eksperta Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej, trenera, coacha i konsultanta zarówno w organizacjach biznesowych, jak i pozakomercyjnych.  Posiada 18-letnie doświadczenie pracy jako wykładowca na studiach MBA prowadzonych we współpracy z  Oxford Brookes University. Specjalizuje się w zagadnieniach zarządzania kapitałem ludzkim oraz kształtowania programów rozwojowych, w tym programów przeznaczonych dla osób z niepełnosprawnościami. Opublikowała 12 książek (z których większość miała kilka wydań) i ponad 100 artykułów, m.in. prace takie jak „Etyczne aspekty rehabilitacji osób z niepełnosprawnościami”, „Coaching jako forma wsparcia rozwoju zawodowego osób z niepełnosprawnościami”.

dr hab. Małgorzata Such-Pyrgiel

dr ks. Tomasz Bierzyński

Doktor nauk o komunikacji społecznej i mediach na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie

dr Anna Bober-Kotarbińska

Adwokat, doktor nauk prawnych, laureatkA listy 25 prawniczek w biznesie 2024 magazynu Forbes Women. Czynnie działa jako członek: Instytutu LegalTech przy NRA, GRAI przy Ministerstwie Cyfryzacji oraz Centrum Prawa Nowych Technologii Uniwersytetu Gdańskiego. W swojej działalności zawodowej zajmuje się zarówno obsługą biznesową branży nowo technologicznej, jak i pracą naukowo-dydaktyczną, między innymi dla aplikantów i studentów: ORA Gdańsk, UWSB Merito w Gdańsku, Politechnice Gdańskiej, WPiA Uniwersytetu Gdańskiego oraz IP Centrum im. H. Grocjusza w Warszawie. Jest autorką licznych krajowych i międzynarodowych publikacji naukowych z zakresu prawa własności intelektualnej, praw człowieka oraz prawa nowych technologii.

dr Krzysztof Czaderny

Doktor nauk społecznych, kierownik projektu nt. międzypokoleniowej transmisji zdrowia, finansowanego przez Narodowe Centrum Nauki na podstawie konkursu „Sonatina 7”. Specjalizuje się pod względem tematycznym w demografii, zaś pod względem metodologicznym – w modelowaniu zmiennych ukrytych i kompozytowych. Magister metod ilościowych (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie) i kartografii (Uniwersytet Warszawski). Wcześniej zatrudniony w Narodowym Instytucie Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowym Instytucie Badawczym.

dr Kornelia Czerwińska

Doktor nauk humanistycznych, psycholożka, pedagożka specjalna. Adiunktka w Zakładzie Tyflopedagogiki i Badań w Obszarze Edukacji i Rehabilitacji osób z Niepełnosprawnością Wzrokową w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie. Zainteresowania naukowo-badawcze autorki koncentrują się wokół wpływu nabytej i wrodzonej niepełnosprawności wzroku na realizację zadań rozwojowych w biegu życia, a także procesu adaptacji do utraty wzroku w dorosłości.

dr Agnieszka Gabryś

Adiunkt w Katedrze Metodologii Nauk Pedagogicznym na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Zainteresowania naukowe koncentrują się zwłaszcza wokół psychospołecznego funkcjonowania kobiet z niepełnosprawnością ruchową (nabytą oraz wrodzoną), oraz pozytywnych aspektów funkcjonowania człowieka w tym funkcjonowania akademickiego studentów.  Jest autorką monografii oraz kilkudziesięciu artykułów poświęconych wspomnianym obszarom badawczym. Członkini The International Spinal Cord Society, Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego (PTP) oraz sekretarz Lubelskiego Rocznika Pedagogicznego.

dr Paulina Kamińska

Stopień doktora nauk prawnych uzyskała na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Obecnie jest asystentką w Pracowni Wydawnictw Źródłowych Wydział Prawa i Administracji Uniwersytet Jagielloński. Jej obszar zainteresowań naukowych obejmuje: prawo administracyjne; prawo karne; znaczenie historii prawa dla współczesnej praktyki prawniczej. Autorka publikacji naukowych wydanych w recenzowanych periodykach prawniczych. Prelegentka w kilkunastu ogólnopolskich i międzynarodowych konferencjach naukowych.

dr Grzegorz Kudlak

Psycholog, psychoterapeuta, adiunkt na Wydziale Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji Uniwersytetu Warszawskiego, kierownik Zakładu Psychologii Dewiacji w Instytucie Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji UW, asystent w Klinice Psychiatrii Sądowej w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie.

dr Marek Kulesza

Absolwent Katolickiego Uniwersytetu Eichstaett–Ingolstadt (Niemcy). Tytuł doktora nauk humanistycznych na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego. Nauczyciel akademicki, badacz społeczny, trener, coach społeczny, manager projektów społecznych. Koordynator licznych projektów badawczych, rozwojowych i wdrożeniowych  w obszarze edukacji, integracji społecznej, szkolnictwa wyższego czy poradnictwa.  W ramach projektów badawczych współpracował m.in. z Uniwersytetem Warszawskim, Uniwersytetem Łódzkim, Najwyższą Izbą Kontroli, Katolickim Uniwersytetem Eichstaett–Ingolstadt.

dr Marta Kulesza

Doświadczony psycholog, psychoterapeuta integracyjny, trener i coach. Ukończyła studia na Katolickim Uniwersytecie Eichstaett-Ingolstadt (Niemcy), specjalizując się w neuropsychologii. Jest kierowniczką  Poradni Leczenia Uzależnień, Centrum Interwencji Kryzysowej Stowarzyszenia Katolicki Ruch Antynarkotyczny KARAN

dr Inga Markiewicz

dr Sebastian Konrad Matyjek

Stopień doktora nauk prawnych uzyskał na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Pracuje jako adiunkt w Zakładzie Administracyjno-Prawnym w Akademii Piotrkowskiej w Piotrkowie Trybunalskim, asystent sędziego. Zainteresowania naukowe ukierunkowane na prawo karne materialne, prawo narkotykowe, w tym problematyka uzależnień od substancji psychoaktywnych, prawo administracyjne. Autor monografii naukowych i artykułów publikowanych w recenzowanych periodykach prawniczych. Promotor i recenzent licznych prac magisterskich. Prelegent w kilkudziesięciu Konferencjach Naukowych o zasięgu krajowym i międzynarodowym.      

dr Małgorzata Myl-Chojnacka

Doktor nauk prawnych, adiunkt w Instytucie Nauk Prawnych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego. Jej zainteresowania naukowe obejmują przede wszystkim prawo międzynarodowe praw człowieka, międzynarodowe prawo karne oraz międzynarodowe prawo humanitarne. Praca doktorska poświęcona była ofiarom pośrednim poważnych naruszeń praw człowieka. Prowadziła badania m.in. w Rosji, Kosowie, Bośni i Hercegowinie oraz w Rwandzie. Od 2020 r. badania naukowe skupia wokół osób z niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji prawnej osób G/głuchych oraz słabosłyszących. 

dr Katarzyna Zielińska-Król

Adiunkt w Katedrze Nauk o Rodzinie na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II w Lublinie; politolog i socjolog. Obszar zainteresowań badawczych oscyluje wokół wieloaspektowej rehabilitacji i wsparcia osób z niepełnosprawnością. Ostatnie ogólnopolskie badania oraz piśmiennictwo dotyczyło znaczenia religii i wiary w procesie rehabilitacji OzN. Aktualnie podejmuje eksploracje w zakresie wspierania i przygotowania opiekunów OzN do kwestii dojrzewania podopiecznych.

dr Agnieszka Żabińska

Doktor nauk społecznych w dziedzinie pedagogika, mgr sztuki. Adiunkt w Wydziale Pedagogiki Uniwersytetu Radomskiego. Zainteresowania naukowe to twórczość plastyczna osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz dorosłość i starość osób z niepełnosprawnością intelektualną i osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.

mgr Sylwia Bartela

Doktorantka nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika. Filozof. Specjalista ds. Rekrutacji i oceny pracownika. Pełnomocnik ds. Osób z Niepełnosprawnością w Akademii WSB. Trener zatrudnienia wspieranego, mentor, duża cześć mojej dotychczasowej pracy to wsparcie dla osób z różnego rodzaju niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami. Prowadzę szkolenia miękkie z zakresu radzenie sobie ze stresem, współpracy w zespole, komunikacji interpersonalnej, zarządzania sobą w czasie, wystąpień publicznych  i autoprezentacji.

mgr Daria Bęcek

Nauczycielka współorganizująca proces kształcenia w Liceum Ogólnokształcącym, terapeutka pedagogiczna. Absolwentka studiów magisterskich Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Pedagogika spec. Studia nad dzieckiem i rodziną oraz studiów podyplomowych z Terapii pedagogicznej i rewalidacji indywidualnej na Wyższej Szkole Nauk o Zdrowiu. Zainteresowana szeroko pojętym tematem rodziny (alienacja rodzicielska, przemoc w rodzinie, rodzicielstwo zastępcze).

mgr Karolina Grad

Doktorant Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej, wykładowca Wyższej Szkoły Administracji w Bielsku-Białej, posiada tytuł magistra pedagogiki ze specjalizacją terapia zajęciowa, a także studia z zakresu oligofrenopedagogiki i logopedii. Jej główne obszary zainteresowania naukowego koncentrują się wokół pedagogiki specjalnej, terapii zajęciowej, integracji społecznej i aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz działań na rzecz usamodzielniania tych osób i kreowania właściwych postaw w społeczeństwie.

mgr Dominika Kieliś

Mgr pielęgniarstwa, wykładowca studiów wyższych,  w trakcie doktoratu na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.  Karierę zawodową w Ochronie Zdrowia rozpoczęła w 2009 roku. Od 2021 roku związana z Uczelnią Medyczną im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie. W 2023 roku objęła stanowisko  Kierownika Przychodni Lekarskiej SZPZLO Warszawa- Mokotów. Pasjonatka podróży rodzinnych  oraz literatury obyczajowej.

mgr Agnieszka Kokoszczyńska

Doktorantka na Uczelni Korczaka w Warszawie, neurologopeda, pedagog specjalny, certyfikowany terapeuta metody Tomatisa oraz Integracji Sensorycznej, nauczyciel akademicki. Wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobywa pracując w Zespołach Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka, w przedszkolach, w szkołach z oddziałami integracyjnymi. Współpracuje ze specjalistami z wielu dziedzin otaczając opieką dzieci z niepełnosprawnością lub nią zagrożone oraz ich rodziny. Zainteresowania naukowe: wczesna interwencja/wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, organizacja usług w zakresie wczesnej interwencji na rzecz dzieci i ich rodzin, wspomaganie rozwoju mowy dziecka, profilaktyka logopedyczna.      

mgr Aleksandra Kołecka

Neurobiopsycholog i oligofrenopedagog. Interesuję się psychologią temporalną, psychologią różnic indywidualnych, rozwojem osobowości i tożsamości człowieka. Od 2018 pracuje jako diagnosta i terapeuta dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, genetycznymi, neurologicznymi przy Polskim Stowarzyszeniu na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną, udziela również konsultacji i wsparcia dla rodziców dzieci dotkniętych doświadczeniem choroby. Obecnie doktorantka Uniwersytetu Gdańskiego w dyscyplinie psychologia. Realizowany projekt doktorski dotyczy stresu pourazowego i wzrostu pourazowego w perspektywie czasowej i rodzicielskiej matek dzieci z chorobami genetycznymi w okresie wczesnego dzieciństwa.

mgr Alicja Kośnik

Absolwentka kierunku prawo na WPiA UKSW. Uczestniczka Podyplomowych Studiów Zagadnień Legislacyjnych na WPiA UW. W toku studiów zdobywała doświadczenie w podmiotach sektora publicznego, realizujących zadania z zakresu ochrony zdrowia oraz pomocy społecznej, zarówno na szczeblu rządowym jak i samorządowym. Zawodowo wiąże się z prawem administracyjnym. Zainteresowania badawcze prelegentki koncentrują się wokół prawa jako instrumentu ochrony godności człowieka, ze szczególnym uwzględnieniem praw pacjentów i praw osób z niepełnosprawnościami.

mgr Weronika Kuroń

Ukończyła studia prawnicze na Uniwersytecie Wrocławskim, a obecnie kontynuuje naukę jako doktorantka w Szkole Doktorskiej Uniwersytetu Rzeszowskiego, gdzie przygotowuje rozprawę doktorską na temat wpływu Konwencji ONZ o prawach osób niepełnosprawnych na prawodawstwo Unii Europejskiej. Ponadto, jako siostra osoby z niepełnosprawnością od wielu lat angażuje się w działania na rzecz wsparcia osób z niepełnosprawnościami. Jest współinicjatorką powstania Stowarzyszenia „Bezpieczna Przystań”, którego celem jest utworzenie rodzinnego domu pomocy dla osób z niepełnosprawnościami w Rzeszowie, prowadzonego zgodnie z zasadami Konwencji ONZ. Pani Weronika Kuroń odbyła również staż w Parlamencie Europejskim w Brukseli, gdzie do jej głównych obowiązków należał udział w pracach Komisji Zatrudnienia i Spraw Socjalnych. Doświadczenie to pozwoliło jej pogłębić wiedzę w zakresie polityki społecznej oraz praw człowieka w kontekście europejskim.

mgr Natalia Martenka

Pedagog,logopeda, surdologopeda,muzyk. Specjalista Treningu Słuchowego SAS, provider Treningu Słuchowego Neuroflow, diagnosta Ados-2. Uczestnik licznych szkoleń, konferencji pedagogicznych oraz logopedycznych także jako prelegent. Autor oraz współautor publikacji w zakresie pedagogiki,logopedii oraz muzyki. W oddziaływaniach terapeutycznych wspomaga dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, z zaburzeniami komunikacji o podłożu neurologicznym, ASD oraz z niedosłuchem. W pracy z dziećmi kieruje się słowami autorstwa Rity Person: „Każde dziecko zasługuje na mistrza, na dorosłego, który zawsze będzie w nie wierzyć, który rozumie potęgę dobrych relacji i dopinguje, żeby dać z siebie wszystko”.

mgr Małgorzata Mróz

Magister pedagogiki, absolwentka Wydziału Nauk Pedagogicznych Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, nauczyciel współorganizujący kształcenie w szkole podstawowej.

mgr Katarzyna Niezręcka-Sidło

Logopedka ogólna z zamiłowaniem do diagnozy i terapii logopedycznej dzieci z wadami słuchu, doktorantka na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach. Swoje badania poświęca m.in. zagadnieniom dotyczącym dwujęzyczności migowo-mówionej. Na co dzień pracuje w gabinecie logopedycznym oraz na uniwersytecie, prowadząc ze studentami zajęcia z podstaw języka migowego.

mgr Renata Orłowska

Pedagożka, pracownica socjalna, aktywistka, edukatorka seksualna i działaczka na rzecz mniejszości w zakresie praw kobiet, seksualności, niepełnosprawności. Prezeska Fundacji Wbrew Pozorom.
Prowadzi szkolenia, wykłady i warsztaty z zakresu: przeciwdziałania przemocy, edukacji seksualnej, asystencji osobistej ozn, pracy z ozn, a także bycia osobą sojuszniczą wobec osób z niepełnosprawnościami.
Uczestniczyła w wielu kursach i szkoleniach z zakresu wsparcia psychologicznego, seksualności m.in. międzynarodowym programie treningowym SAR: Sexual Attitude Reassessment and Restructuring, TSR-Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach,
Członkini Krajowej Rady Konsultacyjnej do Spraw Osób Niepełnosprawnych VIII kadencji, Osobowość Internetowa 2021 konkursu „Człowiek bez barier” Fundacji Integracja, Laureatka Konkursu „Mazowiecka Lady D. im. Krystyny Bochenek” w kategorii Życie Zawodowe, ekspertka w Zespole „Projekt Sexon” Fundacji Avalon oraz ekspertka w Fundacji Sexed.pl.

mgr Michał Stańczuk

Absolwent pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej  i studiów z zakresu nauki o rodzinie, Uczelniany Koordynator ds. Dostępności na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie,  Koordynator Biura ds. Osób z Niepełnosprawnością tejże uczelni , wiceprezes Zarządu Głównego Stowarzyszenia  Penitencjarnego „Patronat”, wiceprzewodniczący Rady Fundacji Popieram Rodzinę.

W ramach pracy  na uniwersytecie  zajmuje się organizacją pomocy dla niepełnosprawnych studentów i oceną stopnia włączenia tej grupy studentów w działania uczelni. Równolegle zorganizował, kilka konferencji naukowych z zakresu terapii inkluzyjnej dla osób niepełnosprawnych a także dla osób przebywających i opuszczających zakłady penitencjarne.

mgr Natalia Sydorczuk

Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej, pedagog specjalny, muzykoterapeuta Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im.Tytusa Chałubińskiego nr 280 w Warszawie . 25 lat stażu pedagogicznego, 8 lat jako nauczyciel współorganizujący kształcenie. Od 2023 roku prowadzi innowację pedagogiczno-terapeutyczną „Muzykoterapia dogłębna komórkowa. Terapia kamertonami terapeutycznymi „. Od 1.09.2024 jest wychowawczynią nowopowstałej klasy specjalnej w szkole ogólnodostępnej z Oddziałami Integracyjnymi nr 280.

mgr Magdalena Syska

Doktorantka na Uczelni Korczaka w Warszawie, logopeda ze specjalizacją z wczesnej interwencji logopedycznej, neurologopeda, nauczyciel, wykładowca akademicki. Od 10 lat zdobywa doświadczenie zawodowe pracując w przedszkolach, Zespołach Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka, szkole specjalnej. Nieustannie poszerza swoją wiedzę i umiejętności uczestnicząc w studiach podyplomowych, szkoleniach konferencjach. Zainteresowania naukowe: Edukacja dzieci z niepełnosprawnościami – koncepcja kształcenia integracyjnego, zagadnienia związane z profilaktyką logopedyczną, diagnoza i terapia opóźnionego rozwoju mowy, kształtowanie się języka dziecka, programowanie języka, wczesne wspomaganie rozwoju dziecka.         

mgr Gabriela Tencza

Absolwentka studiów licencjackich oraz magisterkich z zakresu muzykoterapii na Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu. Muzykoterapeutka, instruktorka zajęć logorytmicznych oraz Treningu Umiejętności Społecznych w Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej „Sensoryczny Most”w Ślęzie, a także nauczycielka w Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. Janusza Korczaka w Wysokiej. Od października 2024 roku współpracuje z Zakładem muzykoterapii Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu prowadząc Praktyki z zakresu muzykoterapii dzieci z zaburzeniami rozwoju oraz Muzykoterapię w onkologii. Redaktorka oraz współautorka strony Dotyk Muzyki, która zajmuje się szerzeniem wiedzy związanej z muzykoterapią i edukacją muzyczną. W kręgu jej zainteresowań leży tyflomuzykoterapia, wykorzystanie muzykoterapii we wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka oraz w chorobach onkologicznych, a także wychowanie przez sztukę, czyli wplatanie elementów sztuk plastycznych i muzycznych w proces wychowania.

mgr Zuzanna Wilk

Logopeda ogólny i kliniczny, absolwentka studiów licencjackich na kierunku: logopedia na Uniwersytecie Gdańskim oraz studiów na kierunku: logopedia ogólna i kliniczna na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Aktualnie doktorantka w Szkole Doktorskiej Nauk Humanistycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz logopeda w Hopss! Centrum Rehabilitacji dla Dzieci i Niemowląt w Opaczu – Kolonii. Członkini Naukowego Koła Logopedycznego przy Uniwersytecie Warszawskim.

mgr Dorota Wodnicka

mgr Kamil Zięba

Zastępca kierowniczki Projektu Sekson Fundacji Avalon i starszy specjalista ds. Mapy Dostępności.

lic. Jakub Busz

Antropolog społeczny, historyk, student Uniwersytetu Warszawskiego, absolwent studiów licencjackich na historii (2019-2022) oraz etnologii i antropologii kulturowej (2020-2023). Aktualnie student drugiego stopnia na kierunku etnologia i antropologia kulturowa oraz na historii sztuki, przewodniczący Koła Naukowego Studentów Instytutu Etnologii i Antropologii Kulturowej UW „Etno”.

lic. Gabriela Czuba

Ukończyła studia licencjackie na kierunku Historia ze specjalizacją Europa Wschodnia na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie. Jest w trakcie studiów magisterskich na kierunku Historia na tej samej uczelni. W tym roku akademickim rozpoczęła studia na kierunku Italianistyka na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim.

lic. Alicja Kucharz

Studentka II roku studiów magisterskich kierunku logopedia na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. W swojej pracy licencjackiej badała opinie logopedów na temat wykorzystania komunikacji alternatywnej i wspomagającej w praktyce logopedycznej. Zainteresowania zawodowe skupia wokół balbutologopedii i surdologopedii. Działalność studencką poszerza w Kole Naukowym Młodych Logopedów Uniwersytetu Śląskiego. Od dwóch lat zaangażowana w działalność wspólnoty „Burego Misia”, która łączy osoby z niepełnosprawnościami i ich rodziny.